wtorek, 30 grudnia 2014

Hejkoł ;5

Hej...   Wczoraj zrobiłam parę ( 2 XD) fotek komórką , bo jak już mówiłam zepsuł mi się aparat... na końcu posta jeszcze coś!

Wyświetlanie 20141229_141920.jpg

Wyświetlanie 20141229_141834.jpg



Jutro jadę do babci i nie będę pisała tu postów , a chciałam wam zrobić post Sylwestrowy...  No dobrze , życzę wam udanego Sylwka i miłego 2015 roku!!!  

Achaa... Niedługo jadę w góry :3  I ZABIERAM COOKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    supcio:D <333





Paa :D i dobranoc :c

piątek, 26 grudnia 2014

Obiecałam i zrobiłam...

   Obiecałam że zrobię notkę o prezentach które dostałam ... A zrobię coś więcej!!!!!!!


A więc tak...   Wszystkim w szkołach od małego wmawiano że prezenty w świętach nie suą najważniejsze.  Popieram . To fakt że nie są najważniejsze , ale wyobrażacie sobie święta bez prezentów?   Ten jeden ,  jedyny dzień tak długo wyczekiwany bez prezentu ?   Co to by było ?...   ( Pytanie roku XD : Gdyby nie było prezentów na święta poco ubierać choinkę??? )



   No dobra  ... powiem co dostałam na święta...
 
Gumki do włosów  bez tego metalowego ... yyyy ....  no.. czegoś...
Fota z komórki . Ble , ale po prostu chcę pokazać jak wyglądają. W tym też spinki...
Wyświetlanie 20141226_222751.jpg


Gitara :D Zawsze marzyłam ... Na razie umiem gamę... Mam ją dopiero 2 dni...
Wyświetlanie 20141226_222826.jpg

Perfumki... UWIELBIAM!!! Te 1 po lewo to nowe :D
Wyświetlanie 20141226_222648.jpg


Aha... I dostałam SIMSY ! kocham  ... Miałam dwójkę. I 3 się sprawdziłam !!!


Dostałam jeszcze lokówkę , rolki , książkę o psach , gumko-bransoletki , olejek do ciała i 2 wory słodyczy...            A!!!! bym zapomniała ! Dostałam też maskę :D



Paaa :D

wtorek, 23 grudnia 2014

Życzenia i wiadomość...

                                                              Pierw wiadomość...

Był tylko jeden blogmas.  I za to chciałam przeprosić...   Poprostu nie miałam czasu się w to bawić i z resztą nie miałam o czym pisać.  


Życzę wszystkim wesołych świąt:) Przede wszystkim dużo prezentów...  Nowego roku życzę wam udanego :)     25 ,26 lub 27 napiszę co dostałam :)        W Sylwestra też notka :D

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Blogmas 1 15 grudzień 40 notka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejo ! Miałam zacząć od wczoraj Blogmasy , ale są dzisiaj , bo wczoraj do domu wróciłam o 19 .   Czyli w weekend nie było mnie w domu . A więc piszę tutaj mniej bo zepsuł mi się aparat . Noo miał 3 lata ...     Blog stał się szary .  Nie ma  zdjęć i ... prawie nic :(     Od połowy jesieni mało tu piszę:(




 Zaczynajmy . Jak by nie było w moim liście d Świętego Mikołaja znajduje się  rozciągana smycz dla Cookiego .    Od późnej wiosny prowadzę go metrowym łańcuchem .   W liście znajduje się też między innymi lokówka spiralna i dobre perfumy.          

Cookie niedawno strasznie leniuchuje , to znaczy ... często śpi , kładzie się na podłodze i odpoczywa .    Jeśli chce się załatwić , wypuszczam go na dwór lub idę z nim na spacerek 5-minutowy .      A co ciekawe Cookie ma własną czapkę świętego Mikołaja :D

                                                                       Uwaga!
Będzie 10 Blogmasów , robię je codziennie :)

Zapraszam na starsze posty i pozdrawiam .

sobota, 13 grudnia 2014

:) Ważne!

Hejkoł....           Miało być coś nowego i fajnego , ale nic mi nie przychodziło do głowy...  W Internetowym świecie zabłysła moda na ,,Vlogmasy" czyli vlogi  , tylko że o nadchodzących Świętach . Takie Vlogmasy robi się na początku grudnia ...                            Ja mam inny pomysł , zrobić  Blogmasy :)  zamiast oglądać i słuchać  można czytać .

Blogmasy odbędą się od jutra , ponieważ dzisiaj byłam po za domem  nie miałam co pisać ...

Mam nadzieję że wam się spodoba!

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki

Wszyscy doczekali się Mikołajek . Słodyczy mam do syta. Szkoda że psy nie mogą jeść słodyczy... Może psy by obchodziły Mikołajki razem z ludźmi ?
Wczoraj piekliśmy pierniczki . Wiem że to głupie , ale zrobiłam Cookiemu kostkę z piernikowego ciasta . Cookiemu dałam kawałek kosteczki , ponieważ nie może jeść słodyczy.  U nas jest już Świąteczny klimat , ale dalej brakuje nam śniegu . Mamy nadzieje że w grudniu się jeszcze pojawi .
Pozdrawiam  . Liwia