wtorek, 30 grudnia 2014

Hejkoł ;5

Hej...   Wczoraj zrobiłam parę ( 2 XD) fotek komórką , bo jak już mówiłam zepsuł mi się aparat... na końcu posta jeszcze coś!

Wyświetlanie 20141229_141920.jpg

Wyświetlanie 20141229_141834.jpg



Jutro jadę do babci i nie będę pisała tu postów , a chciałam wam zrobić post Sylwestrowy...  No dobrze , życzę wam udanego Sylwka i miłego 2015 roku!!!  

Achaa... Niedługo jadę w góry :3  I ZABIERAM COOKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    supcio:D <333





Paa :D i dobranoc :c

piątek, 26 grudnia 2014

Obiecałam i zrobiłam...

   Obiecałam że zrobię notkę o prezentach które dostałam ... A zrobię coś więcej!!!!!!!


A więc tak...   Wszystkim w szkołach od małego wmawiano że prezenty w świętach nie suą najważniejsze.  Popieram . To fakt że nie są najważniejsze , ale wyobrażacie sobie święta bez prezentów?   Ten jeden ,  jedyny dzień tak długo wyczekiwany bez prezentu ?   Co to by było ?...   ( Pytanie roku XD : Gdyby nie było prezentów na święta poco ubierać choinkę??? )



   No dobra  ... powiem co dostałam na święta...
 
Gumki do włosów  bez tego metalowego ... yyyy ....  no.. czegoś...
Fota z komórki . Ble , ale po prostu chcę pokazać jak wyglądają. W tym też spinki...
Wyświetlanie 20141226_222751.jpg


Gitara :D Zawsze marzyłam ... Na razie umiem gamę... Mam ją dopiero 2 dni...
Wyświetlanie 20141226_222826.jpg

Perfumki... UWIELBIAM!!! Te 1 po lewo to nowe :D
Wyświetlanie 20141226_222648.jpg


Aha... I dostałam SIMSY ! kocham  ... Miałam dwójkę. I 3 się sprawdziłam !!!


Dostałam jeszcze lokówkę , rolki , książkę o psach , gumko-bransoletki , olejek do ciała i 2 wory słodyczy...            A!!!! bym zapomniała ! Dostałam też maskę :D



Paaa :D

wtorek, 23 grudnia 2014

Życzenia i wiadomość...

                                                              Pierw wiadomość...

Był tylko jeden blogmas.  I za to chciałam przeprosić...   Poprostu nie miałam czasu się w to bawić i z resztą nie miałam o czym pisać.  


Życzę wszystkim wesołych świąt:) Przede wszystkim dużo prezentów...  Nowego roku życzę wam udanego :)     25 ,26 lub 27 napiszę co dostałam :)        W Sylwestra też notka :D

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Blogmas 1 15 grudzień 40 notka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejo ! Miałam zacząć od wczoraj Blogmasy , ale są dzisiaj , bo wczoraj do domu wróciłam o 19 .   Czyli w weekend nie było mnie w domu . A więc piszę tutaj mniej bo zepsuł mi się aparat . Noo miał 3 lata ...     Blog stał się szary .  Nie ma  zdjęć i ... prawie nic :(     Od połowy jesieni mało tu piszę:(




 Zaczynajmy . Jak by nie było w moim liście d Świętego Mikołaja znajduje się  rozciągana smycz dla Cookiego .    Od późnej wiosny prowadzę go metrowym łańcuchem .   W liście znajduje się też między innymi lokówka spiralna i dobre perfumy.          

Cookie niedawno strasznie leniuchuje , to znaczy ... często śpi , kładzie się na podłodze i odpoczywa .    Jeśli chce się załatwić , wypuszczam go na dwór lub idę z nim na spacerek 5-minutowy .      A co ciekawe Cookie ma własną czapkę świętego Mikołaja :D

                                                                       Uwaga!
Będzie 10 Blogmasów , robię je codziennie :)

Zapraszam na starsze posty i pozdrawiam .

sobota, 13 grudnia 2014

:) Ważne!

Hejkoł....           Miało być coś nowego i fajnego , ale nic mi nie przychodziło do głowy...  W Internetowym świecie zabłysła moda na ,,Vlogmasy" czyli vlogi  , tylko że o nadchodzących Świętach . Takie Vlogmasy robi się na początku grudnia ...                            Ja mam inny pomysł , zrobić  Blogmasy :)  zamiast oglądać i słuchać  można czytać .

Blogmasy odbędą się od jutra , ponieważ dzisiaj byłam po za domem  nie miałam co pisać ...

Mam nadzieję że wam się spodoba!

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki

Wszyscy doczekali się Mikołajek . Słodyczy mam do syta. Szkoda że psy nie mogą jeść słodyczy... Może psy by obchodziły Mikołajki razem z ludźmi ?
Wczoraj piekliśmy pierniczki . Wiem że to głupie , ale zrobiłam Cookiemu kostkę z piernikowego ciasta . Cookiemu dałam kawałek kosteczki , ponieważ nie może jeść słodyczy.  U nas jest już Świąteczny klimat , ale dalej brakuje nam śniegu . Mamy nadzieje że w grudniu się jeszcze pojawi .
Pozdrawiam  . Liwia
   

sobota, 29 listopada 2014

...

Sorry że 5 postów pod rząd nie są o Cookim . Kompletnie nie mam weny . Co mogłam napisałam . Nie ma za dużych nowości  i zdjęć ... ( to znaczy były by gdyby nie zepsuty przycisk w aparacie )
Z resztą wszystkich to nudzi . Niektóre blogi są naprawdę bardzo ciekawe . A najbardziej te o modzie  ... http://kingapawlikowska.blogspot.com/ , http://visnafashion.blogspot.com/ , Mój blog ma 660 wyświetleń .  Malutko . :( :( :(




                                                                       Gadżety dla właścicieli psów .

 To ułatwia życie . Fakt .  To co jest poniżej jest trochę banalne . Jakby właścicielom nie chciało się myć psów .
           Ten gadżet zasługuje na 4,5 / 10 punktów ...




  Śmieszny gadżet . Ale czy wszystkie psy wiedzą jak się tym obsługiwać ? Dla leniwych właścicieli czworonogów...

6/10  ( może nie powinnam oceniać...)


Bardzo ciekawy gadżet ( znów z wodą ) dla miłośników długich spacerów . Każdemu by się przydał...
 10/10 nic w tym złego






    Paaaaaaa paaaaa . Następny post będzie ciekawszy ...

poniedziałek, 24 listopada 2014

Kilka ras które niedawno odkryłam :)

To są rasy o których nie miałam pojęcia nigdy ...

        
                     
                               Owczarek Pikardyjski 



                             
  Owczarek pikardyjski (Berger de Picardie) to francuska rasa psa pasterskiego, która jest stosunkowo słabo znana poza swoim rodzimym regionem. Czworonóg uznawany jest za najstarszego, francuskiego owczarka, gdyż według przekazów historycznych trafił do północnej Francji już w IX wieku n.e. wraz z plemionami frankijskimi.
Niektórzy eksperci twierdzą, że Owczarek pikardyjski jest związany z bardziej znanymi rasami Briard i Beauceron, co nie jest jednako potwierdzone źródłowo.

                                                   Wyżeł hiszpański

               
Wyżeł hiszpański z Burgos pochodzi z Hiszpanii. Jego historia nie jest dokładnie opisana. Najprawdopodobniej jest to stara rasa, której przodkami były starożytne psy gończe, dawne wyżły hiszpańskie. Wykorzystywany był jako wszechstronny pies myśliwski do polowania w wodzie, w lesie i na otwartej przestrzeni. Dziś jest psem zagrożonym wymarciem :( 

                                                      Pies islandzki
       Islandzki szpic pasterski jest jedyną rodzimą rasą Islandii. Pojawił się w Islandii wraz z pierwszymi osadnikami-wikingami (874-930) i pochodzi w prostej linii odnorweskiego buhunda. Jego zadaniami było pasterstwo, ciągnięcie sań, ale też był używany jako pies myśliwski. Po wybiciu dzikiej zwierzyny pies islandzki został oddelegowany do stróżowania i zaganiania bydła.

Przez stulecia islandzki szpic pasterski oraz sposób jego pracy przystosowały się do lokalnego terenu, gospodarki oraz trudnej walki o przetrwanie Islandczyków; stał się on niezastąpiony przy wypasie gospodarskiego inwentarza. Rasa ta została zdziesiątkowana epidemia nosówki i była zagrożoną całkowitym wyginięciem, gdyby nie wysiłki hodowców z Islandii i Wielkiej Brytanii.

W ciągu kilku ostatnich dziesięcioleci wzrosła popularność psa islandzkiego, i niezależnie od faktu, iż rasa jest nadal mało liczna – nie jest już uznawana za zagrożoną wymarciem. 







I również : Akbash , Huntaway Nowozelandzki , Miękkowłosy terier Pszeniczy , Nagi Meksykańczyk .

                                                                      Miłego dnia pluszowego misia ...

niedziela, 23 listopada 2014

Poduszki-psy :)

Co o tym myślicie? Są bardzo fajne :) Z tego co wiem są nowe ... Wyglądają bardzo realistycznie.
Takie poduszki na pewno świetnie wyglądają na łóżku ...






I inne zwierzęta...
Podobają mi się też takie  poduszki ... :D

  
Jutro poniedziałek:( 
I do not want to go      school ! understand ?

czwartek, 13 listopada 2014

Pytania I odpowiedzi :)

Kiedy Cookie ma urodziny ? - 24 stycznia :)
Czy Cookie potrafi zrobić waruj ? - oczywiście
Ile Cookie umie robić sztuczek  ? - około 12 ... siad , daj głos , leżeć , daj łapę (daj drugą łapę) , piąteczka , hop! , tunel , slalom , obrót , zostań , do nogi
Kiedy najczęściej Cookie zasypia ? -  kiedy już wszyscy śpią
Będą posty o sztuczkach Cookiego ? Na razie planuję dokończyć posty z agility , później się zastanowię , ale i tak o tym  niedawno myślałam i myślę że będą...


                                                Niedługo święta , więc myślę nad fajnym prezentem dla Cookiego  ...
Ale to przecież jeszcze 41 dni!!!!!!!!!



Pa pa...

poniedziałek, 10 listopada 2014

Sonda ! którą rasę wolisz?

                                                                   Jak obiecałam:)

                          shih tzu                                                                    beagle
 Vs 

Piszcie w komentarzach którą rasę wolicie :) Do 30.11.14r.
Pozdrawiam:)